سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کابینت مدرن

کابینت مدرن

کابینت مدرن در سایت دیباج به بررسی آن می پردازیم.

آشپزخانه قلب هر خانه و کابینت قلب هر آشپرخانه است. یکی از مهم ترین انتخاب ها در دکوراسیون منزل انتخاب کابینت و نوع و سبک آن است. انتخاب  کابینت تعیین کننده اصلی  سبک دکوراسیون آشپزخانه و حتی منزل شماست.

کلاسیک یا مدرن

به طور کلی انواع کابینت را می توان در دو نوع کلاسیک و مدرن دسته بندی کرد. در نوع کلاسیک تجملات و نقش و نگارهای متفاوتی را می توان دید. از طرفی دیگر در سبک کلاسیک همه چیز ساده و کاربردی است. در سبک مدرن از طرح و نقش و دستگیره های مجلل و کارشده استفاده نمی شود . بلکه با سادگی زیبایی و مدرنیته وارد خانه شما می شود. بی شک در کنار این سادگی آرامش بیش تری وارد خانه شما خواهد شد و  بی نظمی  و شلوغی در آشپزخانه خیلی کمتر به چشم خواهد خورد. که این امر خودش به طور ویژه ای در کاهش استرس نقش خواهد داشت.

کابینت مدرن یک سبک است و برای ساخت آن می توان از هر متریالی استفاده کرد. اما در کل می توان گفت که کابینت های ام دی اف و های گلاس بیشترین کاربرد را در این سبک دارند.

در برخی از موارد نیز از سنگ های متفاوت و زیبایی در ساخت استفاده می شود. البته برای کاهش هزینه ها نیز می توان به جای سنگ از روکش هایی با طرح سنگ استفاده نمود.

https://dibaj-co.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%aa-%d9%85%d8%af%d8%b1%d9%86/